joi, 17 decembrie 2009

Un sentiment ciudat...

Un sentiment ciudat...

De cand te-am văzut
Prima oara, în faţa mea,
Ceva s-a schimbat,
Nu ştiam ce se întampla
Dar simţeam ceva,
Un sentiment ciudat,
Dar cred că îmi plăcea.
N-am ştiut ce era
Pentru că era primu,
Primu sentiment ciudat,
Primu sentiment necunoscut
Care a trecut prin mine
Şi atunci, pe loc,
Nu pot zice că am simţit ceva
Pentru că acel sentiment,
Uneori, şi de multe ori,
Acţionează ca un anestezic,
Când ai intrat în contact cu el
Pur şi simplu,
Te...te face inconştient,
Te face să uiţi,
Pentru o clipă,
Cine eşti,
Te trimite într-o altă lume,
În lumea viselor
Acolo unde totul se poate îndeplini
Unde totul devine
Aşa cum vrei tu să devină.
Unde poţi să prinzi aripi
Şi să zbori,
Sau o lume unde poţi
Să te întâlneşti cu acea persoană
Şi atunci realizezi
Că de fapt şi ea a intrat
Într-o astfel de lume,
În lumea ta,
Şi atunci îţi dai seama
Că visul nu mai e vis
Petru că s-a implinit.
Într-o astfel de lume,
Ajungi,datorită lui,
Datorită sentimentului,
Acel sentiment ciudat...IUBIREA!
(Stan Florin I)

Dacă vreţi să îmi trimiteţi mesaje cu sugesti, comentari, întrebări sau subiecte despre care vreţi să scriu pe blog daţi click aici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu