sâmbătă, 19 decembrie 2009

De ce ea?

Mie îmi place de o fată(o să o numesc Mira, de la miracol) iar alte persoane, chiar prieteni, de fapt doar ei, ridică întrebarea: "De ce ea?", adică de ce o plac pe Mira. Nu vi s-a întâmplat acest lucru niciodată? Poate că da sau poate că nu, daca nu vi s-a întâmplat doriţi-va sa nu vi se intample. Dar daca vi sa pus aceasta intrebare, ce ati facut, pentru ca de fapt aceasta intrebare e ca o piedica, ea are rolu de a te pune pe ganduri, si te face,poate, sa-ti pui intrebarea: "Oare sa ascult de inima mea sau de gura altora?".

(Eu stiu ca inima poate fi si inselatoare, dar in situatia de fata presupunem ca nu e, presupunem ca ne-am folosit deja si mintea pentru a face acea alegere, nu am lasat loc doar sentimentelor, nu de altceva, dar ele de multe ori pot fi inselatoare, sti-ti vorba mea: poate exista dragoste la prima vedere, dar de cele mai multe ori e bine sa arunci si o a doua privire, e mai sigur!)

Sa vedem cum putem raspunde la aceasta intrebare. Uni ar putea sa-ti spuna ca Mira e asa, ca nu stie asta, ca nu face asta, adica ca e urata, pentru ca din punctul meu de vedere frumusetea exterioara conteaza si ea mult, dar cea interioara si mai mult. A, si sti-ti care e faza cea mai enervanta, ca de multe ori acele persoane nici n-au ajuns inca sa placa pe cineva asa de mult incat sa poate spune ca iubesc cu adevarat, dar ele stiu sa vorbeasca, dar asta e, n-ar mai fi atat de "colorata" viata fara ele. Dar acele persoane de unde stiu ele ce insemna frumos, o vad ele cumva pe Mira prin ochi tuturor oamenilor, ca sa spuna ca ea este urata pentru ca asa o vad majoritatea oamenilor? Eu spun ca fiecare persoana are o singura pereche de ochi pe care poate sa-i foloseasca cand vrea, si mai spun ca pentru fiecare om frumosul are o alta definitie, ce e frumos pentru unu poate fi mai putin frumos, sau chiar urat, pentru altul, asa e viata, fiecare trebuie sa aiba o viziune proprie, unica, altfel lumea ar fi prea monotona, prea plictisitoare si prea "saraca". Cea ce vreau sa spun e ca eu o vad pe Mira frumoasa, cea mai frumoasa, asa o percep ochi mei, de ce voi, acei alti, vreti sa imi acoperiti ochi cu niste ochelari de care chiar nam nevoie?

Concluzia este ca daca chiar iubiti pe cineva trebuie sa treceti peste toate piedicile, deci si peste intrebarea "De ce ea?", trebuie sa stiti sa raspundeti la aceasta intrebare, nu e greu, puteti spune: "Pentru fiecare om frumosul are o alta definitie, pentru mine definitia frumosului este ea, Mira, asa ca nu incercati sa flati de ce ea, pentru ca nu va pot spune, nu am ales-o eu, ci inima!".
Eu sunt constient ca in cuvintele de mai sus nu veti gasi prea multe sfaturi, sa spun asa, pentru ca le-am scris cu o oarecare "nehotarare", dar cea ce vreau eu sa intelegeti este ca nu este niciodata nevoie ca voi sa lasati pe alti sa va spuna ce e frumos atunci cand este vorba de ea! Voi trebuie sa va folositi mintea si inima ca sa o alegeti pe Mira, adica frumosul.

Eu sper ca va placut, daca da puteti sa imi spuneti, daca nu, asta e, poate o sa va placa un viitor articol. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu