luni, 14 decembrie 2009

Tell me if it's true!!!...:P

Am învăţat că ocaziile nu trebuie pierdute...
>>aia ce tu laşi să se ducă cineva culege.

Am învăţat că atunci când ţi mânie şi amărăciune...
>>fericirea se duce în altă parte.

Am învăţat că un zâmbet...
>>este o modalitate economică de a îmbunătăţi aspectul tău.

Am învăţat că nu pot să aleg cum mă simt....
>>dar pot face întotdeauna ceva.

Am învăţat că atunci cand el, abia născut, ţine degetul tău in micuţul lui pumn....
>>te-a prins de viaţă.

Am învăţat că trebuie caştigată călătoria...
>>negandindu-te doar la jumătate.

Am învăţat că toţi vor să trăiască în vârful muntelui...
>>dar în schimb stau toţi la mare.

Am învăţat că mai puţin timp pierd...
>>mai multe lucruri fac. :)

Am învăţat că viaţa este dura...
>>DAR EU MAI MULT.

Sper că va placut, dacă aveţi un zâmbet pe faţă..., înseamnă că DA!!! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu