miercuri, 16 decembrie 2009

Ce inseamnă a iubi?

Un subiect care ar trebui să fie sensibil pentru mulţi. Eu mă tot gândesc ce să scriu în aceasta postare de dimineaţă şi uite că deja e ora 22:07, şi totuşi îmi vin cam greu ideile, de ce, păi pentru că este un subiect sensibil, desigur pentru cei sensibili, dar totuşi o să încerc să scriu ceva interesant pentru tine, care citeşti.

A iubi înseamna a avea sentimente, sincere, de iubire faţă de persoana pe care o placi şi nu numai, faţă de persoana careia simţi că poţi să-i spui "TE IUBESC", poate fi dragoste la prima vedere, dar de cele mai multe ori e bine să mai arunci o a doua privire, e mai sigur. Să revin la cuvintele 'te iubesc', pare o expresie simplă, pe care o poţi spune oricui, aşa de fentă, sau că îi la modă, sau ştiu io ce altceva, aşa să fie oare, nu, eu nu cred în acest lucru, de ce, păi pentru că aşa simt, nu ştiu de ce, sau ştiu?, poate pentru că n-am curaj să spun, nu acum, nu înca, aştept momentul potrivit şi mai important persoana potrivită, pentru că să fim realişti, nu poţi iubi mai multe persoane, poţi să placi mai multe persoane, dar e aiurea, pentru că de fapt frumuseţea tuturor celorlalte persoane, nu doar exterioara şi cea interioara, este umbrită, chiar acoperită, de cea a persoanei căreia simţi că îi poţi spune cele doua cuvinte! :X

Oricum eu n-am iubit niciodata, cel puţin aşa ştiţi voi, şi iubirea până nu se împlineşte, e ca şi cum n-ar exista, pentru alţi, însa pentru tine care iubeşti, poate fi greu. Nu iţi raspunde cu "DA, aşa este!", pentru că, crede-mă, pe nimeni nu interesează faptul că tu iubeşti, şi poate acea iubire va avea un final nefericit pentru tine, dacă nu se va împlini, aşa că taci, vei suferi mai puţin. Dar să nu raspunzi cu "Nu, nu grăi prosti, ce e greu în dragoste?", pentru că raspunsul tău nu poate reflecta decât doua lucruri: unu, înca n-ai iubit, aşa că taci şi aşteaptaţi rândul, şi doi, nu eşti om, pentru că toţi oameni ajung să iubeasca la un moment dat o persoană mai mult chiar decât pe ei înşişi.

Ţi-am spus deja că incă n-am iubit, sau nu mi sa împlinit nici o iubire, deci ai putea zice că eu ar trebui să tac, pentru ca n-am experienţă, e adevărat, dar asta nu înseamnă că eu nu ştiu ce înseamnă a iubi, poate că înca n-am simţit pe propria piele acest sentiment, acest fior, care te poate face să tremuri, te poate face să uiţi de tine şi chiar să plangi când lucrurile nu merg cum vrei. Da, nu ştiu ce înseamnă a iubi din experienţă, dar ştiu o definiţie a iubiri, o definiţie care mi-am imaginat-o eu, şi pe lângă asta am vorbit şi cu o persoană care a iubit, şi care iubeşte, şi care şi suferă din cauza iubiri, vreţi să vedeţi cum stau lucrurile într-o iubire adevărată?Citiţi mai departe, poate ca deja v-am plictisit, dar eu profit de acest moment de inspiraţie, să-i zic aşa, şi încerc să scriu cât mai multe idei care poate îi vor fi de folos unei singure persoane, nu trebuie la mai multe, ar fi bine ca acea persoana să fiu eu!

Acum să intrăm cu adevărat în subiect, "Ce înseamnă a iubi?". A iubi înseamnă a înceta să trăieşti pentru tine, a face ca toate sentimentele omeneşti teama, speranţa, durerea chiar, dar şi bucuria şi placerea să nu depindă decat de o singura fiinţă, înseamnă a te adânci în infinit, a nu gasi o limită simţiri, a uita uneori de tine, a intra in lumea viselor. A iubi înseamna a-ţi închina viaţa unei persoane în aşa fel încât să nu trăieşti şi să nu gândeşti decât pentru a o face pe ea fericită, înseamnă a găsi plăcere în suferinţă şi suferinţă în plăcere, înseamnă a gasi alinare în lacrimi îndurerate, adică a întruni în sine toate contradicţiile.

În concluzie, asta înseamnă a iubi, în viziunea mea! :) :X
Dacă va placut trimiteţi linkul şi la alţi sa le faceţi şi lor o placere! :)

Dacă vreţi să îmi trimiteţi mesaje cu sugesti, comentari, întrebări sau subiecte despre care vreţi să scriu pe blog daţi click aici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu