joi, 27 mai 2010

Doar un calator...

Este vorba de un milionar mai...cu doua clase...care a reusit sa isi construiasca vreo 5 vile, sa isi cumpere vreo 10 masini, sau 11, el mi-a spus ca are 10 pt ca doar pana la 10 stie sa numere, dar eu am auzit ca are 11, si are si cateva conturi prin banca cu cateva milioane de euroi.
Intr-o zi a auzit ca undeva, in lume, exista un mare intelept, de fapt cel mai mare intelept, si el se gandea: "Daca eu, asa cum sunt, am facut atata avere el trebuie sa aiba mult mai mult ca si mine!".
Si s-a hotarat sa mearga sa-l caute ca sa vorbeasca cu el, ca sa vada cum si-a facut el atata avere, si sa invete si el ceva intelepciune, ceea cei lipsea de fapt.
-"Nevasta, impacheteaza-mi 2 valize!" - si a plecat in cautarea marelui intelept.
Dupa zile si zile de cautari ajunge in fata casei lui, una micuta,modesta,fara masina in curte, etc etc.
"Aici sa locuiasca marele intelept, nu prea cred!" - isi spune el, dar totusi intra, bate la usa, ii deschide un batran,modest.
-"Aici locuieste marele intelept?" - intreaba surprins milionarul.
-"Da" - si amabil il ivita inauntru.
-"Ma asteptam sa vad altceva!" - exclama milionarul.
-"Ce?" - intreaba inteleptul.
-"Pai credeam ca ai vreo 10 vile, vreo 20 de masini, de doua ori mai multe conturi ca mine, etc etc, doar esti marele intelept,nu?" - intreaba milionarul.
-"Nici eu nu vad la tine decat 2 valize!" - exclama inteleptul.
-"Eu sunt milionar, acolo, departe, unde locuiesc, am multe averi, dar acum sunt un calator, si nu pot sa port cu mine decat 2 valize." - spune milionarul.
-"Vezi, in lumea asta si eu sunt doar un calator...." - incheie marele intelept.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu